Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Alin Alexie
Contract Administration
potop informational
Open Discovery Space
ENABLE
Scannere
sedinta de proiect
Interaction Feedback
Istoria Informaticii
HTC Sensation
Monica Iatan
DataCenterForum
sectorul public
Cisco Nexus 9516
Interactive Intelligence Group
Institut Roman de Studii Avansate
clienti
strategie cercetare fizica
ANC
Versiune mobila